KARTOSFERA BANKOWOŚĆ INTERNETOWA

BS PAY

BS Pay (dawniej Planet Mobile)

BS PAY płać telefonem jak kartą

BS Pay (dawniej Planet Mobile) to darmowa usługa płatności zbliżeniowych, umożliwiająca realizowanie transakcji bezgotówkowych w punktach usługowo – handlowych za pomocą telefonu komórkowego.

BS Pay – bezpieczne i szybkie płatności telefonem!

W celu dokonania transakcji wystarczy przyłożyć odblokowany telefon do terminala płatniczego, a kwotę powyżej 100 złotych potwierdzić dodatkowo kodem PIN.

Proces uruchomienia aplikacji jest szybki i prosty:

  • Pobierz darmową aplikację BS Pay z Google Play lub z App Story z logo
  • Zaloguj się na swoim koncie w portalu kartowym www.kartosfera.pl i wygeneruj kod aktywacyjny do aplikacji w zakładce „Aplikacja mobilna” klikając na przycisk „Nowe urządzenie” oraz w zainstalowanej aplikacji BS Pay zaakceptuj Regulamin aplikacji, aby przejść dalej
  • Wprowadź kod wygenerowany przez portal kartowy www.kartosfera.pl do aplikacji BS Pay
  • Zdefiniuj PIN lub wzór dostępu do aplikacji, następnie powtórz zdefiniowany PIN lub wzór dostępu do aplikacji
  • Dokończ aktywację aplikacji w portalu kartowym www.kartosfera.pl w zakładce „Aplikacja mobilna” klikając w przycisk „strzałki” skierowanej w prawo oraz w aplikacji BS Pay kliknij przyciska „Dalej”
  • Zapoznaj się z funkcjami aplikacji.

UWAGA!

Klienci, którzy do tej pory korzystali z aplikacji Planet Mobile, aby móc korzystać z nowych funkcjonalności aplikacji, muszą pobrać jej aktualizację. Aplikacja otrzyma nowe logo i nazwę BS Pay.

Pytania i odpowiedzi:

Jaka jest minimalna wersja systemu Android lub iOS, aby móc korzystać z aplikacji BS Pay?

Aby móc korzystać z aplikacji, niezbędne jest zainstalowanie systemu operacyjnego Android w wersji 4.4+ lub iOS w wersji 10.0+.

Czy aplikacja BS Pay działa na urządzeniach z aplikacją bez licencji?

Tak, aplikacja będzie działała na urządzeniu, na którym wykonano tzw. rootowanie (czyli celowe uzyskanie uprawnień dostępowych na poziomie super użytkownika, które umożliwiają przejęcie pełnej kontroli nad urządzeniem). Należy jednak pamiętać, że narażone jest na działanie innych, złośliwych aplikacji, które mogą próbować uzyskać dostęp do pamięci chronionej, z której korzysta aplikacja mobilna.

Czy aplikacja BS Pay jest płatne?

Opłata uzależniona jest od polityki Twojego Banku. Szczegóły odnajdziesz w Taryfie opłat i prowizji Twojego Banku. Uwaga! Pobranie informacji o saldzie Twojej karty może wiązać się z dodatkowym kosztem naliczonym przez Twój Bank.

Dlaczego nie mogę zalogować się do aplikacji BS Pay?

Prawdopodobnie przekroczyłeś liczbę błędnych prób logowania. W przypadku konieczności pilnego skorzystania z aplikacji BS Pay możesz odblokować dostęp poprzez Portal kartowy lub za pośrednictwem Contact Center. W przeciwnym wypadku blokada zostanie zdjęta automatycznie o północy. Kolejnym powodem może być rozparowanie urządzenia mobilnego z kontem w kartosfera.pl. Odłączenie urządzenia od konta może zostać przeprowadzone przez użytkownika bezpośrednio z poziomu aplikacji mobilnej lub Portalu kartowego. Alternatywnie usunięcie powiązania może wykonać Operator Contact Center w trakcie rozmowy telefonicznej z Klientem.nNależy pamiętać, że warunkiem korzystania z aplikacji jest zaakceptowanie aktualnego regulaminu aplikacji. Rejestrowałem się już w BS Pay. Dlaczego po wejściu do aplikacji wyświetla mi się ekran rejestracji? Prawdopodobnie urządzenie zostało rozparowane z kontem w kartosfera.pl

Dlaczego mam zablokowany dostęp do aplikacji?

Dostęp mógł zostać zablokowany na skutek trzech błędnych prób logowania, lub blokada dostępu do aplikacji na urządzeniu została wykonana przez Operatora w Banku.

Jak mogę odblokować swój dostęp do aplikacji?

Dostęp do aplikacji BS Pay odblokujesz poprzez Portal kartowy lub kontaktując się z Operatorem Contact Center.

Jakich uprawnień w urządzeniu wymaga aplikacja BS Pay?

Do uruchomienia i prawidłowego działania Aplikacji niezbędne jest nadanie jej stosownych dostępów:

  • SMS - odczytywanie wiadomości tekstowych (SMS-ów i MMS-ów); odbieranie wiadomości tekstowych (SMS-ów);
  • Telefon - bezpośrednie wybieranie numerów telefonu, odczytywanie stanu i informacji o telefonie;
  • Zdjęcia, multimedia i pliki - odczytywanie zawartości pamięci USB, modyfikowanie i usuwanie zawartości pamięci USB;
  • Pamięć - odczytywanie zawartości pamięci USB, modyfikowanie i usuwanie zawartości pamięci USB;
  • Identyfikator urządzenia i informacje o połączeniach - odczytywanie stanu i informacji o telefonie;
  • Lokalizacja - aktywowanie i używanie systemu GPS lub innych funkcji znajdowania lokalizacji dostępnych w urządzeniu.
  • Inne - pełny dostęp do sieci;

Czy aplikacja może mnie automatycznie wylogować? Po jakim czasie?

Tak. Brak aktywności użytkownika przez 30 minut spowoduje automatyczne zerwanie sesji użytkownika.

Nie pamiętam hasła dostępu do aplikacji mobilnej. Jak mogę go odzyskać?

Jeśli nie pamiętasz hasła dostępu możesz je zresetować na dwa sposoby. Uruchom aplikacje BS Pay i na ekranie logowania wybierz akcję NIE PAMIĘTAM. Wybierz metodę resetowania hasła i postępuj zgodnie z informacjami prezentowanymi na ekranie. W przypadku wyboru metody resetowania hasła dostępu poprzez Contact Center, po zakończeniu rozmowy kod resetujący zostanie wysłany na Ciebie wiadomością SMS i automatycznie uzupełniony w odpowiednim polu.

Chcę usunąć powiązanie swojego urządzenia z kontem. Jak to zrobić?

Odłączenie urządzenia od konta w kartosfera.pl możliwe jest po zalogowaniu do aplikacji BS Pay. W tym celu wejdź w ustawienia aplikacji i wybierz opcję Odłączanie urządzenia.

Powiązanie urządzenia z kontem na Portalu kartowym możesz wykonać również w trakcie rozmowy telefonicznej z Operatorem Contact Center.

Czy możliwe jest ponowne sparowanie aplikacji mobilnej z kontem kartosfera.pl?

Oczywiście. Wykonaj dokładnie te same kroki jak podczas pierwszej rejestracji. Aplikacja BS Pay może być zainstalowana w tym samym czasie na wielu urządzeniach.